Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Σήμερα το σχολείο μας τίμησε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών με εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου. Μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με σεβασμό και κατάνυξη τη Θεία Λειτουργία, τιμώντας τους προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας, τον Μέγα Βασίλειο, τον Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.

Η ημέρα αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να θυμηθούμε τη σημαντική προσφορά των Τριών Ιεραρχών στην πνευματική και μορφωτική ανάπτυξη του ανθρώπου και να αναλογιστούμε τις αξίες που πρεσβεύουν, όπως η αγάπη, η γνώση και η πίστη.

εικόνα Viber 2026 01 30 19 24 56 876
εικόνα Viber 2026 01 30 19 24 57 368